Освіта і виховання в цифровому суспільстві в умовах воєнного стану і повоєнного відновлення
26
лютого 2025 року відбулася Обласна науково-практична конференція педагогічних
працівників закладів фахової передвищої освіти Харківської області «Освіта і
виховання в цифровому суспільстві в умовах воєнного стану і повоєнного
відновлення». Мета конференції – обговорення актуальних питань розвитку освіти
України в закладах ЗПФО в умовах воєнного та повоєнного часу, обмін досвідом
щодо використання цифрових технологій в освітньому та виховному процесах,
сприяння формуванню національної ідентичності студентської молоді, аналіз
впливу воєнного часу на психологічний аспект навчання, розробка рекомендацій
щодо особистої діяльності учасників освітнього процесу для забезпечення безпеки
і здоров'я в особистому житті в умовах сьогодення.
У роботі Обласної науково-практичної конференції взяли
участь 19 закладів фахової передвищої освіти Харківщини. До електронного
збірника матеріалів Обласної науково-практичної конференції увійшло всього 135
тез. Красноградський педагогічний фаховий коледж КЗ «ХГПА» ХОР було
представлено такими друкованими матеріалами: Лідія Ткаченко «Форми і принципи
національно-патріотичного виховання», Людмила Кіяшко «Психологічна підтримка
учасників освітнього процесу в коледжі у період воєнного часу», Олена Бобкова
«Лідерська позиція як компонент особистості
майбутнього фахівця», Олена Гніда «Практичні лайфхаки для ефективної
організації занять: від планування до інтерактивних активностей», Сергій
Рябокінь «Партнерська педагогічна взаємодія в умовах воєнного стану», Олена
Монастирська «Цифрові технології як засіб підвищення якості освіти закладу
фахової передвищої освіти», Світлана Пасічник «Емоційна підтримка дошкільників
через програму «Дбаємо про емоції – мову серця», Любов Котелевська «Освіта в умовах воєнного стану: нові
виклики», Яна Задорожня, Марина Тракун «Цифрові технології в практиці роботи
викладача іноземної мови», Тетяна Воскобійник «Хмарні технології – нові
можливості для дистанційної освіти», Людмила Колесник «Використання дистанційного тестування для
контролю знань здобувачів освіти», Ірина Шелева «Модель формування національної
ідентичності студентської молоді», Марина Бойчук, Тетяна Весельська «Технології
штучного інтелекту в освітній діяльності», всього15 тез.
Під час пленарного засідання з доповіддю «Майндмеппінг
або як навчати цікаво. Візуалізація навчального контенту на заняттях з
всесвітньої історії на прикладі теми «Перша світова війна» виступив Юрій Дем’яник, викладач соціально-економічних
дисциплін коледжу. Висвітлено проблеми і перспективи розвитку освіти і
виховання в цифровому суспільстві в умовах воєнного стану і в період повоєнного
відновлення: освітня та особиста діяльність учасників освітнього процесу для
забезпечення безпеки і здоров'я в особистому житті в закладах ЗПФО в умовах
воєнного та повоєнного часу, використання цифрових технологій в освітньому та
виховному процесах, формування національної ідентичності студентської молоді,
психологічний вплив воєнного часу на процеси навчання, безпека і здоров’я
учасників освітнього процесу в умовах сьогодення. Враховуючи ідеї та
пропозиції, висловлені у доповідях, виступах та у загальному обговоренні було
напрацьовано такі рекомендації щодо подальшої організації освітнього процесу.
Немає коментарів:
Дописати коментар