МОНАСТИРСЬКА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА – завідувачка
навчально-методичного кабінету, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист
q Спеціаліст
Харківський педагогічний університет імені
Г. С. Сковороди, 1998 рік
Кваліфікація «Вчитель початкових
класів»
q Магістр
Харківський національний педагогічний університет імені
Г. С. Сковороди,
2006 рік
Кваліфікація «Керівник
навчального закладу з узагальненим об’єктом діяльності,
організатор освіти»
Загальний педагогічний стаж – 26 років
Стаж на посаді – 23 роки
•
Індивідуальна проблема
Професійний розвиток педагога в умовах сучасних викликів
БОБКОВА ОЛЕНА ІВАНІВНА – методистка, спеціаліст першої
категорії
q Харківський державний
педагогічний інститут імені Г. С. Сковороди,
1993 рік
Спеціальність «Педагогіка і методика початкового
навчання»
Кваліфікація «Учитель
початкових класів»
Загальний педагогічний стаж – 38 років
Стаж на посаді – 13 років
•
Індивідуальна
проблема
Методичний супровід професійного розвитку педагогів закладу фахової передвищої освіти
КІЯШКО ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА – методистка, спеціаліст першої
категорії
q
Харківський
державний педагогічний інститут імені
Г. С. Сковороди,
1988 рік
Спеціальність «Педагогіка і методика початкового навчання»
Кваліфікація
«Учитель
початкових класів»
q Харківський
національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, магістратура, 2006 рік
Спеціальність «Початкове
навчання»
Кваліфікація
«Викладач педагогіки та методики початкового навчання»
Загальний педагогічний стаж – 45 роки
Стаж на посаді – 11 років
• Індивідуальна
проблема
Підвищення професійної мобільності педагога – об'єктивна умова розвитку
освіти


Оснащення навчально-методичного кабінету
Навчально-методичний
кабінет Берестинського педагогічного фахового коледжу Комунального закладу
«Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради є
методичним центром навчально-методичної роботи педагогічних працівників коледжу.
Він знаходиться на у другому навчальному корпусі на третьому поверсі.
Навчально-методичний
кабінет займає особливе місце у життєдіяльності коледжу: у ньому зібрано примірники фахових друкованих видань, кращі
зразки навчальної документації (навчально-методичні комплекси, методичні
розробки окремих занять тощо), матеріали з практичного досвіду роботи педагогів,
Портфоліо педагогічних працівників; створюється банк педагогічних ідей; проходять
засідання науково-методичної ради, колективні, групові методичні заходи, індивідуальні
консультації; ініціюється робота творчих викладачів, координується робота
циклових комісій, розробляються стратегії по впровадженню сучасних технологій
навчання.
Облаштований
кабінет 5 шафами, 4 виставковими стелажами, зручним конференційним столом з
м’якими стільцями.
З метою
забезпечення комфортних умов у весняно-літній період кабінет оснащено кондиціонером.
Для
презентацій, висвітлення звітів викладачів, проведення методичних заходів у
кабінеті є ноутбук, мультимедійний проєктор, екран.
Керівництво
роботою навчально-методичного кабінету здійснює завідувач. Компетенції
завідувача навчально-методичного кабінету та методиста коледжу встановлюються
директором відповідно до чинного законодавства та викладені в посадових
інструкціях.
Завідувач
навчально-методичного кабінету та методист мають облаштовані персональні комп’ютерні
робочі місця, підключені до локальної мережі та мережі Інтернет.


Success formula
of the Municipal Establishment «Kharkiv Humanitarian
Pedagogical Academy» of the Kharkiv Regional Council: 105 years of experience
of pedagogical skills:
international collective monograph / edited by H. Ponomarova, A. Kharkivska, L.
Petrychenko and other; Municipal Establishment «Kharkiv Humanitarian
Pedagogical Academy» of the Kharkiv Regional Council. – Publishing house OKTAN
PRINT s.r.o., 2025. – 894 p.
https://drive.google.com/file/d/13w0zwtoeOqyvIBvAs021sJoJf0gGRwfF/view?usp=sharing
С. 160
Берестинський
педагогічний фаховий коледж Комунального закладу «Харківська
гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
С. 188 Життя його – то доля педагога
Немає коментарів:
Дописати коментар