Комунікації зі здобувачами освіти з використанням навичок
SOFT SKILLS в умовах дистанційного навчання
Однією з передумов
реалізації реформи фахової передвищої освіти є розвиток лідерського
потенціалу здобувачів освіти та здобуття ними навичок зі створення ініціатив,
спрямованих на підвищення ефективності та якості освітнього процесу у закладі
освіти. Інтернет-покоління,
сформоване у цифровому середовищі, потребує ретельного аналізу інформації,
оперативності дій, комунікації, свободи висловлювань власних поглядів,
партнерської взаємодії, нововведень у всіх сферах життєдіяльності. Такі потреби
вимагають переосмислення функцій освіти, направлення зусиль на формування у
молоді навичок для реалізації власного потенціалу та досягнення життєвого
успіху.
Завдання педагогів у закладі фахової
передвищої освіти: сформувати у майбутніх вчителів універсальні навички діяльності,
що забезпечують мобільність як особистісну якість здобувача освіти; забезпечити
фахову підготовку як базову для продовження навчання у закладах вищої освіти,
можливого освоєння іншої професії педагогічного профілю; розвивати у майбутніх
педагогів той потенціал, який допоможе генерувати успішну, нову націю; посилити
менеджерське направлення підготовки майбутніх учителів.
29 жовтня
2024 року у навчально-методичному кабінеті відбувся методичний діалог «Комунікації зі здобувачами освіти з використанням навичок SOFT SKILLS
в умовах дистанційного навчання». Учасники
зібрання обговорили Soft skills якості й навички, які використовують в
освітньому процесі, щоб взаємодіяти одне з одним, розуміти інших і орієнтуватися
в різних ситуаціях. Викладачі
закладу освіти, працюючи на перспективу, забезпечують формування
у майбутнього педагога гнучкої системи інноваційних компетенцій, сприяють
його подальшому професійному розвитку, підвищують конкурентоспроможність випускників
на ринку праці, створюють умови для подальшого навчання з урахуванням принципів
академічної мобільності.
За результатами комунікації, командної роботи
вироблено методичні рекомендації щодо вдосконалення своїх soft skills –
критичне мислення, розв’язання проблем, креативність, емоційний інтелект,
адаптивність тощо, – щоб бути більш конкурентними на ринку праці, підтримувати
стосунки з колегами.
Немає коментарів:
Дописати коментар